13. L’alienígena de Trier - 28 de juny del 2009

Aquest matí em dirigeixo a Baden-Baden. La carretera no té l’encant del dia anterior, però em permet gaudir de la moto entre corba i corba. Després de dinar, abandono el Bosc Negre per dirigir-me a Trier, punt on comença la Mosel Valey fins a Koslev.

NOTA: Animes sensibles, abstenir-se de llegir la resta d’aquest post.

El canvi de zona m’ha ocupat tot el dia i agafo un càmping a Trier. L’endemà al matí, sota la dutxa, em trobo una piga sota l’aixella que em produeix una molèstia al tocar-la i penso que hauré d’anar al metge. Al sortir de la dutxa, observo el tubercle més detalladament al mirall i veig dos potetes que surten de cada costat de la maleïda piga. Però sí és un alienígena a dins del meu cos! Agafo les pinces i aconsegueixo treure’l sencer, però aplicant una força considerable. Estic molt mosca amb el bitxo aquest! Després, per Internet, descobreixo que és una Garrapaten Maleiden i molt Punyeteren. A més, tinc 60 picades de no sé quin insecte al braç esquerra i 20 picades més al braç dret. Aquesta nit, els aliens s’han fet un festí amb mi!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jajajajajaj! Potser hauriem de deixar els campings salvatges i anar-nos a alguna pensió, no????

Lazlo Sasplugas Requena ha dit...

Jejejeje, ... a vegades, segons quina pensió, és pitjor. A més, el tema del càmping m'està agradant cada cop més, quan t'acostumes i vius més intensament l'aventura.

Unknown ha dit...

Vaya crack que estàs fet!!! No deixo de flipar amb la foto de l'alien, jajajaja!!! Al teu costat, indiana jones és un aficionat!!!! Aventura, aventura!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaa!!!!