17. Fent via fins Hamburg - 2 i 3 de juliol del 2009

M’adono que ja és hora de fer via cap al Nord i decideixo fer d’una sola tirada el trajecte fins a Hamburg. Després de més de 500 km de carretera, arribo a la ciutat exhaust i faig nit en un hotel simpàtic.

L’endemà al matí, la
visita em decep enormement perquè és un ambient massa industrial. Decideixo fer el check out i continuar la ruta cap al nord, on m’esperen molts quilòmetres i molts llocs més interessants per descobrir.

ACLARIMENT: Dos amics meus que han lllegit el blog i han estat a Hamburg troben que la ciutat és molt maca i interessant. En aquest viatge, només tinc poques hores per fer-me una idea de cada ciutat i sovint em puc equivocar. Agafeu doncs el meu relat com una visió subjectiva.

3 comentaris:

Lazlo Sasplugas Requena ha dit...

Per cert, Ben i Cris, vaig arribar a les 12h00 a Dusseldorf i vist que no havia avisat, vaig optar per seguir.

Serà per un altre cop, però gràcies per l'oferiment.

Anònim ha dit...

No pateixis, serà efectivament per un altre moment. Que raro que Hamburg no t'hagi agradat... la Kris sempre em diu que és una de les ciutats més xules de Alemanya

Lazlo Sasplugas Requena ha dit...

Bueno, el fet que t'agradi una ciutat o no, quan només hi passes unes hores, és alguna cosa molt personal i subjectiva que depén de l'estat d'anim, del temps, d'on vens i on vas, etc... Potser doncs en una altre ocasió m'agrada més.

Lazlo