19. Creuant Dinamarca i visita ràpida a Copenhaguen - 4 de juliol del 2009


Amb Rosto, creuem ràpidament la part oest de Dinamarca i agafem un Ferry per passar a la part est del país. A les 6 de la tarda, acampem a 30 minuts de Copenhaguen i decidim deixar les maletes per fer una visita ràpida de la capital, on trec algunes fotos interessants.

Rosto porta ja dos mesos viatjant i té més experiència que jo. Em fa adonar que visitar les ciutats és complicat perquè no anem preparats per el món rural i a la vegada el món urbà. És cert que no tenim suficient roba de ciutat per sentir-nos-hi còmodes i també és cert que pel moment, les visites a les grans ciutats han estat males experiències per mi.

No obstant això, no vull renunciar, entre altres, a ciutats com Estocolm i en aquests casos, Rosto i jo ens separarem per retrobar-nos, si és possible, més endavant.

3 comentaris:

Carles M. ha dit...

Cunyaaaao...

Quina bona pinta que fa Copenhaguen, la veritat es que les fotos son molt xules.

Fer un troç de viatge amb algu (En aquest cas en Rosto) segur que et permetra agafar moltes vivencies i trencar la solitud d'aquests dies.

Lazlo Sasplugas Requena ha dit...

Sí, les fotos m'han quedat força be. I tema Rosto, sí, és una coneixença interessant i tenim converses bastant profundes.

No obstant, també vull alternar amb moments en solitari, sobretot per poder fer fotos i gaudir del viatge al meu aire.

Unknown ha dit...

Totalment d'acord, lazlo!!! No agafis compromisos que t'impedeixin fer la teva... que t'ho has preparat molt bé!!!

Solidaritat motera sí, però sense passar-se!